torsdag 31 maj 2012

Dagens

I går köpte jag ett nytt nagellack: Tart Deco från Essie! Jag är jättenöjd med färgen, den är lagom ljus och perfekt korallfärgad utan att vara för orange eller för rosa. Den är också tydligen en av Stockmanns bästsäljare bland Essies lack!

Det är ju lite intressant att lacket kostade 15,90 euro på Stockmann och på Beautybay kostar exakt samma lack 9,30 euro. Jag ville ha det här lacket till helgen så jag köpte det nu i butik, men jag tänker nog satsa på nätshopping framöver med tanke på prisskillnaden!






1 kommentar:

  1. Tänkte att jag svara direkt här på din blogg, men det finns en affär i Borgå som säljer en massa märkeskosmetik till reducerade priser så därifrån köpte jag mina :) UNDERBART lack förresten! kram Carolin från Min Boudoir

    SvaraRadera