tisdag 25 september 2012

Missoni for Lindex

I morse var jag och Jeppis hysteriska och tog oss till Alexandersgatans Lindex klockan 8 för att shoppa Missoni (de öppnade klockan 07.30, så helt hysse var vi ändå inte). Jag hade på förhand spanat in det jag ville ha och jag fick nästan allt! Är supernöjd!

Vissa kläder i kollektionen som jag trodde att jag ville ha var inte lika fina i verkligheten och jag var inte helt övertygad om materialen som användes. En stor tröja som jag spanat in på förhand bestod av nästan 50 procent akryl, och det gillade jag inte alls! Men jag hittade en mycket fin klänning i stället för tröjan, så det var win-win för min del! Mycket folk var det, och rätt hysteriskt, men man kunde nog ändå titta och prova i lugn och ro. Priserna var plånboksvänliga, klänningarna kostade kring 50 euro och blusarna kring 40. Jag lyckades dessutom hålla mig till min budget som jag hade slagit fast i går! Vuxenpoäng!

Detta skaffade jag:









1 kommentar:

  1. Ojnej, jag tycker de där mönstren är hemska :O Men jag gillar säkert något som någon annan tycker att är hemskt. :P Tur att smak och tycken är olika :)

    SvaraRadera