onsdag 16 januari 2013

Trevliga nyheter

För en tid sedan bloggade jag om att jag beställt en Tangle Teezer-hårborste från Beautybay. Den har nu kommit och jag är supernöjd! Den glider lät igenom håret och gör det blankt och mjukt! Rekommenderas verkligen!

Jag beställde samtidigt nytt schampo och balsam och hittade ett förmånligt paket på Beautybay. Det innehöll Sebastian Penetraitt scampo och balsam, och dessutom en mindre flaska av Sebastians legedariska hårvårdsprodukt Potion 9. Penetraitt är en serie som är mycket återfuktande och reparerande och passar slitet och färgat hår mycket bra.

Jag har tidigare inte testat Penetraitts schampo och balsam, men jag har nu hunnit tvätta håret en gång med de nya produkterna och hittills är jag supernöjd med sluresultatet. Jag har nu blankt och smidigt hår, och det ser faktiskt aningen mer välmående ut än innan. Hela paketet med alla tre produkter kostade 26,50 euro på Beautybay. Med tanke på att det nästan är priset man får betala för en flaska schampo här hos frissan så tycker jag det är synnerligen förmånligt!




2 kommentarer:

  1. Hej Cessi!

    Om du inte är en beställare av Livbox än så rekommenderar jag varmt!
    Varje månad kommer det hem en liten låda med 5-6 olika kosmetika och kostar bara 13-14 €

    JenniO

    SvaraRadera
  2. Yes! Hurra för Tangle Teeser. Och tack för Sebastiantipset! Superbilligt ju.

    SvaraRadera