tisdag 17 april 2012

Back in business

Nu är jag hemma igen, efter en fantastisk resa! Sol, gröna träd, fenomenal shopping, god mat, goda viner och gott sällskap! Senare ska jag blogga mera om min shopping, jag landade så sent i går kväll att jag inte har hunnit ta några bilder på mina inköp!

På flygfältet här i Helsingfors på ditvägen hittade jag bland annat den här godbiten:



Diors läppstift Rouge Dior i färgen 028 Mazette. Jag har inte tidigare prövat Diors läppstift (har dock alltid varit ett fan av deras läppglans), så nu beslöt jag mig för till tax free-pris unna mig ett läppstift. Färgen är korallrosa och dryg, konsistensen är krämig och mjuk och slutresultatet blir lagom glansigt. Läpparna känna heller inte alls torra efter att man använt det en hel dag! Själva hylsan känns lyxig, den går i en mörkblå ton med rutmönster och på lockets topp syns bokstäverna CD. Tax free-priset är ungefär 24 euro. Jag rekommenderar verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar