måndag 4 juni 2012

Namnhalsband

Jag har läääänge varit på jakt efter ett halsband i Carriestil med mitt eget namn. Förra veckan bloggade Sanna om sitt halsband som hon beställt på nätet och jag har nu äntligen beställt ett i silver åt mig själv! Dock har jag inte ännu fått något bekräftelsemail från webbplatsen i fråga, så hoppas att de nu inte bara tog mina pengar (29 euro) utan att skicka något halsband! Jag väntar med spänning! 

Här nedan är previewbilden på hur det sedan kommer att se ut:




2 kommentarer:

  1. Hej Cecilia!

    Vart beställde du halsbandet?

    Mvh,

    Fanny Nilsson
    Marknadschef
    Mittnamnhalsband.se
    fanny@mottnamnhalsband.se

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag beställde det via mynamenecklace.ie. Jag skickade ett mail och fick sedan en bekräftelse på min beställning. Nu hoppas jag bara halsbandet kommer också! :)

    SvaraRadera