fredag 29 juni 2012

Recension: IsaDora Perfect Lipliner

För en tid sedan köpte jag läppennan Perfect Lipliner i färgen 35 Tropical Pink från IsaDora och bloggade om den. Läppennan i sig är inte en nyhet hos IsaDora men färgerna 35 Tropical Pink och 32 Mandarine är nyheter i sommarkollektionen Papagayo. Jag har nu testat den tillräckligt mycket för att kunna skriva en kort recension.

Utlåtandet är följande: absolut bästa budgetfyndet på länge! Den här läppennan är mycket bra!

Färgen är perfekt om man eftersträvar knallrosa läppar och hållbarheten på färgen är lång! Det bästa är att den går att använda som sådan med lite glans över, eller så kan man förstärka hållbarheten ytterligare med läppstift. På bilderna nedan (färgen ser lite mera rosa ut i verkligeheten än på den stora bilden) har jag använt Tropical Pink och ovanpå den Diors läppstift Rouge Dior i färgen 028 Mazette. Mazette lutar mera åt korallhållet och gör färgen aningen mjukare än till exempel i kombination med MAC:s chockrosa Force of Love, en annan av mina favoriter. Nuförtiden känns det nästan otänkbart för mig att måla läpparna utan att ha en läppenna som bas. Den gör konturerna snyggare och håller färgen på plats! 

Jag rekommenderar verkligen Perfect Lipliner, den finns i många olika nyanser, från ljusrosa till mörkbrunt. Den kostar dessutom kring 10 euro. Definitivt prisvärd!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar