onsdag 10 oktober 2012

Paket!

På torsdag förra veckan beställde jag ett nytt silverschampo till mitt gulnande hår. Jag har inte färgat håret på en tid och blont, färgat hår får lätt varmgula toner efter ett tag. Silverschampo gör att den blonda färgen får lite av sina kalla toner tillbaka. Det är alltså ett schampo som är lila och lägger till en lila nyans till håret. I och med att gult är en motsatsfärg till lila tar det lila ut den gula färgen och gör att håret får en kallare och blekare nyans. Min utväxt ser heller inte så farlig ut!

Jag har tidigare använt Bonacures Color Save Silver Shampoo och varit nöjd med det. Nu håller det på att ta slut och jag bestämde för att testa på L'Oréal Professionnels Silver Gloss Protect System efter att ha läst positiva recensioner om det på nätet. Beställde det från Strawberrynet.com och priset var som vanligt mycket förmånligt. En flaska på 500 ml kostade mig 24 euro, och den torde räcka mycket länge. Dessutom kom flaskan med en praktisk pump, som gör det lättare att använda schampot i duschen. Paketet kom i morse och jag beställde schampot på torsdag eftermiddag. Mycket snabbt och bra! Jag återkommer med recension så fort jag hunnit testa schampot ordentligt.

Läs mitt tidigare inlägg om att beställa från Strawberrynet här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar