onsdag 28 november 2012

Julklappsönskemål

Varje jul brukar jag önska mig nånting skönhetsrelaterat. En ny parfym tycker jag alltid är lika trevligt, men det kan också vara en dyr body lotion eller kräm som man inte tycker att man vill sätta pengar på själv!

I år har jag åtminstone dessa produkter på önskelistan:


Parfymen Dior Addict. En gammal favorit som jag alltid blir lika förtjust i.

Biotherms Lait Corporel. Bästa body lotionen som finns!

Kiehl's Ultra Facial Cream. Räddaren i nöden på vintern!

2 kommentarer:

  1. Håller SÅ med dig om Bioterms lotion. De andra väntar ännu på att bli testade av mig.

    SvaraRadera
  2. Jo, Biotherms lotion är en sån klassiker, doften är god och pumpflaskan är super! Den där ansiktskrämen från Kiehl's är på riktigt det bästa du kan ge ditt ansikte vintertid! Rekommenderas starkt!

    SvaraRadera