måndag 20 februari 2012

Dagens tips

Glad måndag på er alla! Jag beklagar verkligen den urusla uppdateringen på sista tiden, lovar bättring!

I dag tänkte jag tipsa om en hårvårdsserie som jag tycker är ett prisvärt alternativ om man inte vill spendera en förmögenhet på olika sorters produkter, nämligen Aussies serie Miracle Moist. Aussie har många olika serier med schampo och balsam, till exempel för mera volym, för torrt hår, för fett hår, för krulligt hår och för långt hår. Jag har bara prövat serien Miracle Moist, men för mig som färgar håret mycket så fungerar schampot och balsamet bra! Jag har också skaffat inpackningen 3 Minute Miracle Reconstructor som jag använder några gånger per månad. Den fungerar mycket bra, speciellt på vintern!

Min favorit när det kommer till hårvård är Sebastians serie Hydre, som jag bloggat om tidigare, men jag tycker att Aussie är ett bra och prisvärt alternativ och att produkterna doftar gott och håller en hög kvalitet. Aussies produkter brukar kosta kring 10 euro per flaska, men jag har märkt att de ofta finns till olika kampanjpriser på Kicks och Stockmann.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar