torsdag 16 februari 2012

Dagens tips

Förra veckan tappade jag min nästan splitternya ögonskugga från Make Up Store i golvet och den gick i tusen bitar. Mycket irriterande! Sedan dess har den smulat av sig i min neccessär och allt har fått en svagt grön ton. I morse blev jag så trött på det att jag bestämde mig för att göra nåt åt saken, tyckte ändå färgen på ögonskuggan var så fin att jag gärna ville ha den kvar. Hittade en gammal burk av Make Up Stores Eye Dust som nästan var tom och hällde över smulorna från den ögonskugga som gick sönder i burken (se bilden nedan). Burken hade dessutom skruvlock så nu hålls smulorna inne i den, utan att smula ner hela neccessären. Jag är mycket nöjd!



2 kommentarer:

  1. Det är så sjuuu-huu-huukt störande när det där händer!

    SvaraRadera
  2. No kidding! Och speciellt då det var en helt ny ögonskugga! Men nu är jag glad igen!

    SvaraRadera