tisdag 10 januari 2012

Dagens tips

I morse var jag trött som en vålnad då jag släpade mig till jobbet. Dagens frisyr blev en synnerligen oinspirerad knut uppe på huvudet. Tog mina favoritprodukter till hjälp för att inte se ut som jag har varit ute på dåligheter i går. En av dem är Make Up Stores Eye Dust:





















Eye Dust är precis som namnet säger en lös ögonskugga som jag brukar lägga ovanpå min bas. Eye Dust resulterar i en skimrande färg, som passar bra framför allt i ögonvrån där det kan behövas lite extra lyster under trötta dagar. Den färg som jag brukar använda dagligen heter Angel, och är den som syns på bilden ovan. I verkligheten är den ljusare och har en pärlemornyans. Jag har också Eye Dust i en annan färg, Devil Dust:





















Devil Dust är mörkbrun och mera glittrig än Angel. Den brukar jag använda till fest då jag vill ha mer sotade ögon. Eye Dust finns på Kicks och i Make Up Stores egna butiker och kostar 15 euro. En burk räcker jättelänge, absolut prisvärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar