torsdag 26 januari 2012

Morgonfix

Såg att Aftonbladet har gjort en grej om hur man kan "maxa morgonfixen" beroende på hur lång tid man har på sig på morgonen. Där finns ju en hel del vettiga tips, men jag fäste mig speciellt vid detta (tips om du har fem minuter på dig):

"När du inte hinner fixa håret, go with the flow, skippa hårborsten och förstärk den sängkammarrufsiga stilen. Spreja, massera vid hårrötterna och tupera ett par passéer."

Om jag skulle försöka mig på det där så skulle det snarare leda till att jag skulle spendera 35 minuter på att försöka få till en "sängkammarrufsig stil" och att det ändå skulle resultera i en knut eller en hästsvans. Jag föredrar helt klart att sätta upp håret om jag har bråttom!

I dag hade jag några minuter extra så jag lockade topparna på ett par minuter. Det går jättesnabbt om man bara har en tillräckligt bra och varm plattång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar