onsdag 25 januari 2012

Gårdagens

I går skulle jag köpa ett nytt ögonbrynsvax (heter det så på svenska?) och stegade iväg till Sokos. Som vanligt kom jag ut med fler saker än det jag ursprungligen skulle köpa. Men fick ändå med mig Lumenes Eyebrow Control som jag skulle ha! Det är en bra produkt om man som jag har obefintliga ögonbryn av naturen. Jag har så ljusa ögonfransar och -bryn att jag ser anemisk ut utan mascara och ögonbrynsfärg. Jag gillar Lumenes variant för att den formar ögonbrynen snyggt och ger dem lämpligt med färg utan att det blir för mörkt.

De andra sakerna som följde med hem i går var en duschgel från I Love med doften Strawberries & Milkshake. Den doftar teini, men är härlig ändå! Hittade också en foundation från Lumene (brukar ha en billigare variant vid sidan om Diorskin Nude som är min favorit), Ultra Smooth Skin Caring Makeup och en vårig ljusljusgrön ögonskugga från Make Up Store, Microshadow i färgen Holiday. Den påminner mycket om de färger som finns i Diors nya vårkollektion och passar bra mot mina bruna ögon. Mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar