tisdag 3 januari 2012

Gott nytt år och dagens tips

Jag beklagar den dåliga uppdateringen över nyår, jag var ute i skogen i radioskugga och har firat nyår i stillhet. Men det var otroligt härligt och just vad jag behövde! Tänkte här komma med dagens tips och senare skriva ett längre inlägg om reashopping och de fynd jag gjort i dag!

En av mina favoritprodukter i min necessär är High Tech Lighter från Make Up Store: 





















Det här är en produkt som kan användas på många sätt. Jag föredrar att lägga den som bas före jag lägger på ögonskugga. Det fixerar ögonskuggan och gör att den sitter längre, och ger färgen ett lite metalliskt skimmer. Det gör också att man kan använda billigare ögonskuggor som inte är av så hög kvalitet och därmed få dem att hålla bättre. Det viktigaste är att man lägger ett tunt lager så det inte klumpar ihop sig under dagen. Jag brukar också använda High Tech Lighter på kindbenen för att få lite extra skimmer, passar perfekt på fest! Jag duttar ut den med fingertopparna, det är det absolut bästa sättet. Den är också dryg och räcker länge. Jag har färgen Milkyway, kostar 17 euro på Kicks eller Make Up Store. Prisvärd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar