fredag 20 januari 2012

Dagens tips

Glad fredag på er alla! Tänkte i dag tipsa er om ett läppglans som jag för några veckor sedan hittade på Emotions julrea, nämligen Golden Gloss från YSL:





















Jag köpte det främst för att jag tyckte så mycket om färgen, det här är alltså nummer 40 som är behagligt mörkrosa med en aning glitter i sig. Men det var konstistensen som överraskade mig mycket positivt. Läppglanset är mjukt och inte för kladdigt eller för glansigt, och ser mycket fräscht ut på läpparna! 

Det här är också ett exempel på bra reafynd som man kan göra. Priset i vanliga butiker här i Finland är kring 30 euro för en tub, men nu hittade jag det alltså nedsatt till halva priset. Såg också att Strawberrynet säljer samma glans i många olika nyanser, vissa nyanser finns dessutom till specialpris (20 euro) på grund av att orginalförpackning saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar