onsdag 4 januari 2012

Dagens budgettips

När det gäller läppglans och balsam har jag många favoriter. Ett läppbalsam som jag inte klarar mig utan är stiftet Hydracolor från Deborah. De är jättebilliga (kostar kring 5 euro) och funkar perfekt båda som läppbalsam och läppstift. De finns dessutom i otroligt många färger, både helt naturliga men också mer djupa färger. Hydracolor är det perfekta valet om man vill ha färg som inte är lika täckande som läppstift eller lika kladdigt som läppglans. Det vårdar dessutom läpparna och ger aldrig en torr känsla trots att man använder det ofta. Jag har dem i flera olika färger, mina favoriter är nummer 23 (Rose) och nummer 49 (Cherry). Finns att köpa på Kicks och på stora varuhus (tycker Sokos brukar ha ett stort sortiment). Rekommenderas varmt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar