fredag 30 december 2011

Dagens reafynd

Jag bestämde mig i morse för att äntligen skaffa mig Sorelarna som jag skrev om i det förra inlägget, som tur fanns de kvar på rea och i min storlek. Är mycket nöjd!

Gick också ett snabbt varv på Sokos Emotion och hittade två bra saker på rea:






















Världens bästa body lotion Lait Corporel från Biotherm. Jag köper den alltid på rea, typ på julreor, sommarreor och andra galna dagar. Det är då det verkligen lönar sig att köpa den för den är då alltid ungefär rabatterad till halva priset! Nu fick jag den för 19,90 euro (400 ml), enormt billigt! Den har en praktisk pumpflaska som gör att den är enkel att använda på morgonen då man har bråttom iväg till jobbet. Den är lätt och smidig och går snabbt in i huden. Den har en behaglig citrusdoft. Rekommenderas mycket varmt!

Mitt andra reafynd var denna ansiktskräm från Lumene:























Deras Vitamin C-serie har blivit min favorit! Jag har dagkräm, nattkräm och ögonkräm från samma serie. Vitamin C-produkterna brukar alltid vara på rea under julen, och nu hittade jag denna tub för ungefär 9 euro, det vill säga mycket billigt. Köpte två, en att ha hemma och en att ha i träningsväskan.

Inser att jag inte kommer att hinna skriva något inlägg om nyårsmakeup, men lovar att det kommer att komma i januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar