onsdag 14 december 2011

I mitt badrumsskåp del 1

Eftersom jag tidigare pratade om mitt badrumsskåp som snart trillar ner på grund av alla burkar så tänkte jag nu redogöra för några av de favoriter som står i skåpet.

Här är den första och kanske viktigaste:





















Varje kväll tvättar jag ansiktet med denna mousse (Crème-Mousse Confort) från Lancôme. Den får hela ansiktet att kännas otroligt rent och fräscht efteråt och doftar dessutom jättegott. Den passar bra till torr hy, något som jag lider speciellt mycket av under vintern. Jag använder bara denna och fuktighetskräm på och det funkar toppen! Det lönar sig dock inte att köpa den till normalt pris, jag brukar köpa en tub då jag reser och kan shoppa tax-free. Den kostar då kring 20 euro men den är mycket dryg och räcker hur länge som helst! Rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar