måndag 26 december 2011

Slappa juldagar

Här händer just nu synnerligen lite. Slappa dagar med tv, mat, choklad och böcker. Julbocken var mycket snäll, ett litet urval kommer här:























1. Världens härligaste kroppssmör, Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter, från Kiehl's. Konsistensen är som vispad grädde, den är mjuk och går snabbt in i huden och doften är mild och mycket behaglig.

2. En av mina favoritparfymer som jag också skrev om i ett tidigare inlägg: Chanels Coco Mademoiselle Eau de Parfum. Fick en extra stor flaska, 100 ml, och är mycket nöjd!

3. Handdukar från Missoni Home som jag valde ut i Paris i höstas. Jag fick en stor (den med fjärilarna) och två mindre handdukar. Jag har en likadan stor från förut och är mycket nöjd! Missonis handdukar håller jättebra kvalitet och förändras inte alls i tvätten. Dessutom har de alltid fina och färgglada mönster som passar mig perfekt!

Hoppas ni också fått fina klappar och får njuta av julen, maten och chokladen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar