onsdag 21 december 2011

Dagens tips

Till min stora glädje har Kiehl's äntligen öppnat en butik i Finland, i Kämp i Helsingfors! Jag brukar köpa deras produkter då jag är utomlands och det har tidigare varit ganska svårt att få tag på dem här. Jag var inne i butiken (som förresten är jättesnygg) för ett par veckor sedan och hittade det här läppglanset:















Jag blev mycket överraskad av hur bra det var! Det sitter länge på läpparna och kladdar inte alls på samma sätt som till exempel Lancômes Juicy Tubes. Det håller dessutom fukten kvar på läpparna och torkar inte ut. Färgen jag köpte heter Golden Berry och är perfekt om man vill ha lite färg, men så att det ändå inte ser för rött ut. Priset är 15 euro och det är definitivt värt sitt pris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar