torsdag 22 december 2011

Dagens tips

Om det är någon som ännu vill veta vad du önskar dig i julklapp och du inte har flera önskningar på lager, önska dig något skönhetsrelaterat! Jag tycker till exempel att det är tråkigt att köpa parfymer åt mig själv, så jag brukar ofta önska mig en ny till födelsedagar eller jular. Om du vet vilken du vill ha är det också utmärkta presenter att tipsa mor- och farföräldrar om. På årets önskelista står en av mina ständiga favoriter: Chanels Coco Mademoiselle. Den är en underbar klassiker som passar vid de flesta tillfällen. Om jag skulle ha en parfym resten av livet skulle det vara just den.

















Andra produkter som också är trevliga att få i julklapp är någon fin fuktighetskräm eller duschgel, eller ett presentkort till exempel till Kicks.

1 kommentar:

  1. Älsk Kiehl's och deras Kämp-butik. Stundens favoritbodylotion är drifrån.

    SvaraRadera