torsdag 15 december 2011

Fest och dekadens

I morgon är det dags för Årets bästa fest. Tidigare år har jag återanvänt nån gammal klänning, men nu ville jag verkligen ha en ny! Scannade butikerna här i stan och hittade ingenting. Sprang till slut på en klänning som jag verkligen gillade, men den fanns naturligtvis inte i min storlek och butiken var de enda i stan som tog in just det märket. Jag googlade märket då jag kom hem och hittade precis samma klänning, dessutom betydligt billigare, på Amazon UK. Klänningen damp ner i postlådan i måndags och den passar perfekt! Nu är frågan bara hurdan frisyr som ska ackompanjera den. Förslag?






















Klänningen kommer från det brittiska märket Fever och modellen heter Frost Prom Dress. Jag diggar.

1 kommentar:

  1. Det ser ut sm en perfekt klänning för dig! Du skall ha det alldeles fantastiskt roligt, finaste du.

    Jag ger också gärna tips, men vet inte hurdana, du måste nästan fråga, haha.

    SvaraRadera