onsdag 29 februari 2012

Nytt i neccessären

En basprodukt i min neccessär är Make Up Stores Eye Dust som jag bloggat om tidigare. Min burk med nyansen Angel tog nyligen slut och i går skulle jag skaffa mig en ny. Tydligen är just den nyansen en utgående variant, så jag valde i stället nyansen Fame (se bilderna nedan). Den är också ljus, men är aningen mer puderfärgad än Angel (som mera var silvrig och rosalila). Jag prövade den i morse och jag är nöjd! Den ger ett vackert skimmer, ser naturlig ut och passar mycket bra längst in i ögonvrån för att lysa upp det annars ganska mörka partiet. Den är inte heller för vit.




En positiv nyhet var också att Make Up Store har gjort om Eye Dusts burkar. Nu har de ett litet mellanlock som gör att dammet hålls på plats inne i burken, mycket smart! Det funkar betydligt mycket bättre än de gamla burkarna som hade skruvlock. 


Eye Dust finns i en mängd olika nyanser och går att köpa på Kicks, Sokos eller i Make Up Stores egna butiker. En burk kostar 15 euro och räcker hur länge som helst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar