måndag 26 mars 2012

Dagens recension

För en tid sedan beställde jag lite olika produkter från Beautybay och rapporterade om min beställning här på bloggen. Jag har nu testat Sebastians Shine Define och måste säga att jag är mycket nöjd! Jag tycker att Sebastians produkter alltid håller en mycket hög kvalitet, och speciellt då man kan köpa dem till ett betydligt mycket billigare pris på nätet så är de verkligen värda alla pengar!

Shine Define är alltså en stylingspray som ska skydda mot värme (fön, plattång..) och samtidigt ge stadga och glans. Om man gör lockar eller vågor med plattången så känns det att den märkbart ger stadga åt håret! Håret ser också välmående ut i och med att sprayen ger glans. Dessutom doftar den gott! Rekommenderar verkligen!



 Finns att köpa till exempel här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar