fredag 23 mars 2012

Dagens test

Läppenna är ett måste för att få läppstiftet att sitta en längre tid. Jag testar därför just nu pennan Cremestick Liner i färgen Creamkiss från MAC. Jag beställde den från Strawberrynet och tänkte utgående från bilden på webbsidan att färgen skulle passa ihop med det här läppstiftet från Make Up Store.

Jag hade föreställt mig att pennan skulle vara korallfärgad, i en klar och stark färg, men min första tanke då pennan kom var att den var alldeles för brun och murrig till färgen och jag kände mig grymt besviken! Men i morse testade jag pennan och läppstiftet, och kombinationen blev jättebra! Färgen sitter i skrivande stund kvar och det är snart tre timmar sedan jag målade läpparna! Jag har druckit både kaffe och vatten sen dess! Att grunda med en läppenna är alltså att rekommendera, jag gillar starkt så här långt!

MAC Cremestick Liner, 14 euro från Strawberrynet.com.


2 kommentarer:

  1. Hej Cessi, jag har helt missat att du börjat blogga, jättekul! Super att läsa dina fantastiska tips!

    hälsar en som för tillfället använder mjölkparfym som den enda skönhetsprodukten... men I'll be back ännu en dag!

    SvaraRadera
  2. HEJ! Och oj vad kul att du läser! Jag har inte gjort så mycket reklam för bloggen heller, men kul att folk hittar den ändå!

    Säg gärna till om det är nåt speciellt du vill läsa/veta mera om! Och grattis till tillskottet igen! :)

    SvaraRadera